torsdag 1. januar 2015

Nyttårs forsetter og nyttårs fortsettelser

Jeg har sluttet å love å forandre på noe eller forbedre meg ved overgangen til et nytt år.

Det ender alltid med at de fleste lovnadene er brutt i løpet av januar. 

Jeg har gått over til å markere hva jeg skal fortsette med.

I 2015 skal jeg fortsette med å

SY

på alle påbegynte prosjekt

og

jeg skal fortsette med å begynne på nye prosjekt 

før jeg har gjort ferdig påbegynte prosjekt .



 Sue Daley prosjektet  mangler bare 20 slike blokker
Håndsøm er en koselig aktivitet og det blir noen blokker hvert år.




Robins Nest. Et håndsømprosjekt.
Det har ikke skjedd så mye i det siste, men jeg syr !
40 små rosetter med 1/2 inch hexagon er produsert.
Det gjenstår bare  12 !   



Disappearing fourpatch
Halveis!




Vignette in stitches
Alle blokkene er sydd.
Det meste av broderier gjenstår



Courthouse step.
Jeg gikk på kurs med AnnAKa i november og temaet var log cabin.

Jeg  begynte på tre  prosjekt!



Easy Street

Et Bonnie Hunter mønster.

Det gjenstår bare 5 blokker og border.



Carolina Chain blokker

120 blokker er ferdig, men jeg trenger 100 til



Min blå Dear Jane

Jeg sydde 8 blokker og var  ikke fornøyd med bakgrunnstoffet.

Nå har jeg kjøpt 10 meter ensfarget off white stoff 
og  meldt meg inn i ei lokal Dear Jane gruppe.

Jeg forventer litt fremgang med dette prosjektet i 2015





Løsningen på Bonnie Hunters Mystery Quilt Grand Illusion kom i dag.

Slik ble mi første blokk.

Dette blir nok min første quilt i 2015.

Til slutt vil jeg  ønske dere et godt nytt år

Happy New Year










  

1 kommentar:

  1. Jeg likte markeringene dine, disse vil jeg også følge! Jeg er imponert over alle de ulike prosjektene du har på gang, så variert og flott!

    SvarSlett