søndag 21. april 2019

Mine siste quilter



I forrige innlegg skrev jeg at jeg hadde sydd 30 meter lukkekant. Her er noen av teppene.


Beaded Lanterns

Et mønster av Christa Watson
Quiltet av Berit Wartiainen Moe


"Surrounded by scraps"

Et mystery av Charlotte Hawkes i 2017
Quiltet av Berit Wartiainen Moe


"Edelsten"

Mønster av Trine Bakke og AnnA Kanstad.
Quiltet av merete Ellingsen.




Narraganseth Blue.
Design  Bonnie Hunter

Quiltet av Berit Wartiainen Moe


To tepper er klar for quilting.


Scraps!
Her fikk jeg brukt mange gamle stoffer og rester.
Mønster fra Lise Bergenes bok Kreative Lappe ideer fra 2000.




Wonky Wishes
Design Bonnie Hunter.

Da jeg var ferdig med denne quilten, var det fortsatt mmange 2,5 inch firkanter igjen i boksene. En venninne som skal sy denne quilten, blei veldig glad for en pose med ferdig skjærte firkanter. Det er godt å se at boksene med rester  i blant blir tomme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar