søndag 28. desember 2014

More Grand Illusion- clue 5

Oppgave 5 kom 26.desember.

Det gikk fort å sy den




25 enheter med turkis og 5 rosa/sort.

Jeg trodde vi fikk siste oppgave på fredag, men fortsatt gjenstår ca 6%
av teppet. Bonnie Hunter klarer å holde på spenningen helt til slutt!

Siden jeg var ferdig med de andre delene til teppet, fikk jeg mulighet til
å fortsette med et annet prosjekt som ble påbegynt i september.

Carolina Chain







Jeg bruker 2 inch remser til denne blokka.
Noen av restene er fra Grand Illusion,
noen fra Celtic Solstice
og noen er bare veldig gamle.

Jeg har aldri sydd restetepper før de siste par årene,
men jeg har spart på alle restene.




130 blokker ferdig. Bare 100 igjen.


Til slutt vil jeg ønske alle et godt nyttår
og takk for følge.

1 kommentar: