onsdag 15. oktober 2014

Rettigheter og Celtice Solstice

Jeg er blitt oppmerksom på at jeg har trødd feil når jeg har lagt ut bilder og beskrevet størrelser på enheter/ blokker og fremgangsmåten til Celtic  Solstice her på bloggen min. Det var aldri min hensikt å bryte noen regler og innleggene ble laget i begeistring og med stor entusiasme. Nå er all informasjon om Celtice Solstice trukket tilbake på Bonnie Hunters blogg og jeg fjerner også innleggene på min blogg. Bonnie innarbeider mønsteret i sin neste bok og er beskyttet av reglene om copy rights,


I am sorry, but I have been aware at I have been doing a copyright violation by sharing information about the pattern of  Celtice Solstice. It was not my intention . I am sorry I have stepped wrong.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar