onsdag 21. mai 2014

Celtic Solstice - endelig ferdig

I dag kom quilten hjem. 
Den har vært en tur hos Merete Ellingsen som har quiltet min Celtic Solstice.




Dette er min første "Mystery quilt".

Bonnie Hunters opplegg for denne quilten var lærerikt og et veldig sosialt prosjekt.
Sydamer fra hele verden sydde på prosjektet og delte sygleder og utfordringer på nettet.
Med unntak av rammestoffet, brukte jeg bare gamle stoffer og rester fra lageret. 
Tilsammen 15 meter. Teppet er quiltet med silkevatt og er lett og luftig selv om det er stort.
Nå er det bare å finne fram stoffer til lukkekanten og klargjøre quilten til mottakeren.

Teppet er en bryllupsgave til en niese som bor i Australia.


1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye!! Fantastisk bryllupsgave! Nå ble jeg inspirert til å ta meg på tak og gjøre ferdig min:)

    SvarSlett