onsdag 11. januar 2017

Nå går det fremover!

Det blei full stopp her pga sykdom, men nå er jeg igang igjen 😍


Jeg var lenge i tvile om hvor stort jeg ønsket at teppet skulle bli.
Her er jeg på 12 blokker.



Jeg skiftet farge på stjernene og begynte å kaste inn litt skarpt gult.
Usikker  på den gule!!


Monterte to blokker i dag med bord.
Jeg skal dele teppet i fire seksjoner og montere bordene
på hver seksjon. Da har jeg bare en lang søm til slutt.

Planen var å sy sammen fire blokker til første seksjon i dag, men
det rekker jeg ikke for jeg skal på quiltelagsmøtet og
der skal jeg demonstrere Bonnies nye linjal.

Ha en fin dag alle mysteriesyersker.

Link til   Bonnie Hunters blogg her
http://quiltville.blogspot.no/2017/01/mystery-monday-link-up-part-6-7.html

3 kommentarer:

  1. Sorry to hear you have been unwell. What you have done so far looks lovely! Google translate can't tell me what "quiltelagsmøtet" is, but I hope you had fun there demonstrating Bonnie's ruler!

    SvarSlett
    Svar
    1. It was a meeting in my local quilting guild. I am recruiting more Mystery lovers :)

      Slett
  2. It looks lovely, Bente, and I hope your class went well! I have to say, the Google translation needs some help -- it thinks you are making tables! In any case, beauty needs no translation. Great job!

    SvarSlett