lørdag 4. juni 2016

Leaders og Enders 2015

Bonnie Hunter inviterer hvert år i juli til å sy et Leaders and Enders prosjekt mens vi venter på Mysteriet som kommer sist i november. Poenget med et Leaders og Enders prosjekt er å organisere det slik at man kan sy det samtidig med et annet prosjekt. Du kan lese mer om denne måten å sy på Bonnie Hunters blog her

Leaders and Enders prosjektet i 2015 består av tumblere, eller vannglass som den heter på norsk.
Jeg tenkte som vanlig stort og regnet ut at jeg hadde behov for  1680 tumblere. På et eller annet tidspunkt under skjæringa blei det en regnefeil, og jeg mangler nå de lyse tumblerne til halve teppet.







Da er det bare å gå igang igjen. Jeg mangler 400 lyse tumblere.

Tumblerteppet har vært  Leaders and Enders til flere prosjekt
i år, men nå tenker jeg at den blir hovedprosjektet sånn at jeg
blir ferdig før Leaders and Enders 2016 blir annonsert i juli.

Jeg hadde egentlig tenkt å la symaskinen få ferie, men nå er
det så surt og kaldt  at hagearbeidet som jeg hadde planlagt,
får vente.



19 rader er montert.


God helg!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar