lørdag 28. november 2015

Allietare- Mystery quilt 2015

Første oppgave i årets Bonnie Hunter Mystery quilt- Allietare  kom på fredag.

 Jeg har valgt de samme fargene som Bonnie Hunter  for mitt røde stofflager
ser ikke ut til å ha en ende.
.
Ei av målsettingene mine med å sy disse mysteriene er
å krympe stofflageret og kjøpe minst mulig.

Denne quilten måler ferdig 82 x 96 inch.

Jeg skal bestemme underveis om jeg syr en mindre quilt,
men jeg syr alle enhetene i tilfelle jeg vil ha det stort!



I dag sydde jeg 100 trekanfirkanter i grått og nøytrale stoffer



I morra syr jeg resten av firkantene og da er første oppgave
unnagjort.



Jeg syr også  på min blå Dear jane quilt og er
snart ferdig med blokkene til rad C. Dette er C 10




Det går også fremover med Garden Party quilten.
70 av disse blokkene er ferdig og nå gjenstår bare
60 av den andre blokka. Det er best å få denne ferdig
før det blir kø på designveggen!

Happy sewing everyone.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar