lørdag 5. september 2015

Mine symapper og Pfeffernusse

I forrige innlegg var ufoer i fokus.

Jeg har en tendens til å hoppe fra det ene prosjektet til det andre,
men denne gangen var jeg streng med meg selv og klarte å
gjøre ferdig flere prosjekt.



Symappa fra AnnAKas håndsømkurs blei jeg
veldig fornøyd med. Den blir nok mye brukt .




Lommer på innsiden



Forsiden





Denne lille symappa er også et mønster fra AnnAKa
Den er spesielt anvendelig til små håndsømprosjekt på tur.




Innsiden.
Strykeplate og skjæreplate




Designplate



Limplate




Ingen av de nye symappene har plass til alle sysakene mine.
Det blir nok  fortsatt behov for kakeboksen.




Pfeffernusse er et Bonnie Hunter mønster.
Jeg er snart i mål med timeglassblokkene og har
sydd halvparten av blokkene med strimler.



Jeg syr strimlene på papir.
Sidene i en  gammel telefonkatalog fungerer godt som
underlag. Papiret er tynt og er lett å rive av.
 Et tips fra Bonnie Hunter.


Denne nåleputa måtte jeg bare ha.
Den er montert på toppen av symaskinen og er veldig praktisk.

God helg.












3 kommentarer: