onsdag 8. oktober 2014

Easy Street in progress

Da jeg fikk tak i Bonnie Hunters  bok More Adventures with leaders and enders, ble jeg betatt av teppene i skarpe farger. Det er herlig å sy med slike farger. Jeg gikk  i gang med å skaffe meg oversikt over rester og gamle stoffer til quilten Easy Street. Jeg har en forkjærlighet for lilla og lime og  hadde mye av de stoffene. Turkis var det mindre av og noe måtte kjøpes, men alt i alt blir dette et teppe av stoffer fra lageret. Jeg har sydd alle enhetene til teppet og i dag bare måtte jeg sy sammen et par blokker for å se om enhetene passet sammen. Sola skinner og jeg burde være ute og gjøre unna hagearbeidet før vinteren kommer, men dette var veldig spennende.



Blokkene til teppet måler 15 x 15 inch








Dette blir bra!!
Nå er det på tide å komme seg ut i sola og nyte 
 denne flotte høstdagen.




Ha en fin dag.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar